انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال ۹۳ ابلاغ شد؛ بر این اساس انتقال به شهر تهران در تمام رشته‌ها و به هر شکل ممنوع است.
به گزارش مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال 93 از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: در راستای افزایش بهره‌وری و کارایی کارکنان وزارت آموزش و پرورش، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال درون و برون استانی با اولویت رسیدگی به درخواست ایثارگران با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به ادارات کل آموزش و پرورش تفویض اختیار می‌گردد.

انتقال به شهر تهران در تمام رشته‌ها و به هر شکل ممنوع است.

با توجه به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش انجام نقل و انتقال نیروهای آموزشی برای سال تحصیلی 93-94 در صورتی امکان پذیر است که در رشته، جنس موردنظر در منطقه مبداء نیروی دارای کسر ساعت موظف و در منطقه مقصد به آن نیاز واقعی وجود داشته باشد.

دارا بودن حداقل 5 سال سابقه در آموزش و پرورش تا تاریخ 93.6.31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی و پیمانی.

تبصره:‌مدت خدمت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قراردادی، سایر دستگاه‌ها، ایام تحصیل فارغ التحصیلان، مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه جزء سابقه خدمت موضوع بند فوق الذکر محسوب نخواهد شد.

عدم تعهد خاص خدمتی به منطقه مبداء (مشمولین قانونی متعهدین خدمت مصوبه سال 69، مستخدمین سهمیه بومی بخشنامه شماره 1709.200 مورخ 89.1.25 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی).

درخواست همکاران فرهنگی جهت انتقال به دلیل ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و همسر فرهنگی آنان در صورتیکه زوجین فرهنگی باشند به صورت موقت بررسی می‌شود.

تمام حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر منتقل شدگان دائم و موقت از تاریخ 93.7.1 از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش مقصد پرداخت می‌شود.

متن کامل بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی