انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تشکر از اهتمام ویژه استاندار اصفهان به نهاد تعلیم و تربیت گفت : اطمینان دارم با درایت و تدبیر می توانیم شاهد شکوفایی آموزش و پرورش در بخش های مختلف باشیم.

به گزارش اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، دکتر رسول زرگرپور  استاندار و رییس شورای آموزش وپرورش استان  در نودوسومین جلسه شورای آموزش وپرورش استان ، با توجه به گزارش وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش  گفت : تلاش می کنیم معضل کمبود نیروی انسانی را از راه های  مختلف پیگیری کنیم.


وی در ادامه افزود: درخواست مجوز جهت استخدام ،راهکارههای تشویقی و بررسی ابعاد مختلف در ایجاد بهبود در زمینه نیروی انسانی از برنامه های پیش رو خواهد بود .


وی در زمینه مسائل و مشکلات بخش مربوط به کودکان استثنایی و رفت و برگشت آنها و کمبود بودجه در این زمینه گفت :  باید تلاش کنیم جمع مسائل و مشکلات کودکان استثنایی رفع گردد که این کودکان وجودشان  هم نعمت و هم حکمت است  و اگر مشکلات اینگونه دانش آموزان حل نگردد  ترک تحصیلشان معضلاتی را در خانه ایجاد و باعث بروز مسائل و مشکلات عدیده می گردد .


وی در ادامه افزود : در زمینه کمک به کودکان استثنایی و مسئله جابجایی  آنها تلاش می کنیم بخشی از این هزینه را از طریق استانداری و بخشی را از طریق آموزش و پرورش تامین نماییم .


وی در زمینه پیشنهادات مدارس ماندگار گفت : این امور مورد توجه و تصویب می باشد .

استاندار اصفهان در زمینه فعالیتهای فنی و حرفه ای درآموزش و پرورش و برون سپاری آموزش به بخش خصوصی به علت کمبود فضا  و امکانات گفت : در مورد استفاده از تجربیات سایر کشورها در  بخش فنی و حرفه ای باید این تجربه های  بین المللی بررسی شود .


رییس  شورای آموزش و پرورش استان گفت: استانداری تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در خصوص تامین اعتبارات در زمینه های مطرح شده و رفع کمبودهای تا حدودی که موجب  گشایش در امور آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت باشد کوشا باشد.


 در این جلسه محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تشکر از اهتمام ویژه استاندار اصفهان به نهاد تعلیم و تربیت گفت : اطمینان دارم با درایت و تدبیر می توانیم شاهد شکوفایی آموزش و پرورش در بخش های مختلف باشیم .


وی در ادامه با اشاره به شاخص ضعیف جلسات شورای آموزش و پرورش در سالهای قبل افزود: متاسفانه شاخص تشکیل جلسات شورای آموزش و پرورش نسبت به استانهای دیگر ضعیف بوده و ما امیدواریم با تشکیل مرتب و به وقت این جلسات و کیفی بخش به امور، بتوانیم آموزش و پرورش را در 4 محور اساسی دولت تدبیر و امید کمک نماییم .


وی در ادامه افزود :آموزش و پرورش استان اصفهان مجری سیاستهای دولت تدبیر و امید است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد .


وی با اشاره به برنامه های  آموزش وپرورش گفت : تربیت نیروی انسانی کارآمد ومتخصص ،توجه به اقتصادو عملیاتی کردن بودجه  و ،تقویت و افزایش  مشارکت عمومی در آموزش و پرورش و توسعه مدیریت آموزشگاهی  از برنامه هایی است که دنبال می شود.


وی در ادامه به مشکلات کمبود  نیروی انسانی در سال 93 اشاره کرد و افزود : ساماندهی نیروی انسانی و بحران نیروی انسانی برای سال 93 کمتر از بحران آب زایند رود نیست.


 قائدیها گفت:  با توجه به برنامه های صورت گرفته ، هر ناحیه ، شهرستان و منطقه معضلات و مشکلات خود را در زمینه نیروی انسانی بررسی کرده است که باید با تدبیر و ارائه راهکارهای اساسی از احتمال بحرا ن در این زمینه جلوگیری شود .


وی از استاندار اصفهان به عنوان بالاترین مقام اجرایی و رییس این شورا  درخواست کرد که در اجرایی شدن مصوبات و همکاری نهاد ها و سازمانهای مختلف با آموزش و پرورش دستورات لازم را صادر کنند .

 

 در این جلسه  موتمر معاون پژوهش ،برنامه ریزی و منابع انسانی ،حیدری رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی ، سهرابی رییس گروه آموزش ابتدایی دوره اول ، ،خشوعی معاون پشتیبانی ، مهندس سجاد مدیر کل نوسازی مدارس استان و مهندس محمدی معاون آموزش متوسطه به ارائه مسائل مورد نظر در حوزه فعالیت خود  پرداختند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی