انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش با توجه به سند تحول نظام آموزشی کشور در تلاش هستیم تا نظام رتبه‌بندی معلمان را در قالب یک لایحه تقدیم کمیسیون اجتماعی مجلس کنیم زیرا این نظام رتبه‌بندی تضمین‌کننده افزایش انگیزه معلمان است.

علی‌اصغر فانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، در حاشیه حضور در جمع رؤسای ادارات امور اداری آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار کرد: مانع اصلی تحول در سازمان کارکنان هستند و اگر بخواهیم با همین کارکنان کار کنیم جلوی تحول را می‌گیریم؛ دید من نسبت به امور اداری دید کارگزینی نبوده بلکه دید مدیریت منابع انسانی است.

وی افزود: بحث جذب، نگهداشت، بهسازی و ارتقا، ارزیابی و جبران خدمات آموزشی، پاداش و تشویق و تنبیه از عناصر مدیریت منابع انسانی است؛ نظام پرداختی ما متناسب با مسئولیت و سلسله مراتب نیست و ما باید نظام پرداختی خود را نه متکی بر اضافه‌کاری بلکه متکی بر فوق‌العاده‌کاری شغلمان تنظیم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه لازمه تحول در نظام اداری تحول در منابع انسانی است، گفت: اگر نتوانیم منابع انسانی را مدیریت کنیم نمی‌توانیم امیدی به تحول داشته باشیم.

فانی تصریح کرد: صرفه‌جویی در سازمان، صرفه‌جویی در منابع انسانی بوده و بتوانیم منابع انسانی آموزش و پرورش را ساماندهی کنیم که این تکلیف جدی برای ما به شمار می‌رود، چرا که باید بهره‌وری منابع انسانی افزایش پیدا کند.

وی از طرح نظام رتبه‌بندی معلمان یاد و عنوان کرد: نظام رتبه‌بندی معلمان در مجلس رأی نیاورد و در آموزش و پرورش با توجه به سند تحول نظام آموزشی کشور در تلاش هستیم تا نظام رتبه‌بندی معلمان را در قالب یک لایحه تقدیم کمیسیون اجتماعی مجلس کنیم زیرا این نظام رتبه‌بندی تضمین‌کننده افزایش انگیزه معلمان است.

انتهای پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی