انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

ما به هر جایگاه و مقامی که برسیم باز در مقابل معلمین خود شاگرد هستیم

قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این مطلب در جمع فرهنگیان شهر علویجه که به مناسبت نکوداشت مقام معلم گردهم آمده بودند گفت : در آغاز سفر با حضور در گلستان شهدا از روح بلند آنان استمداد کردم تا از خداوند رحمان بخواهند این روزها را برایمان مبارک گرداند .

وی گفت : ما هر چه از خیرات و خدمات انجام بدهیم باید باور کنیم که معلمین ما نیز در ثوابش شریک و سهیم هستند .

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : صحبت پیشکسوتان عزیز ما این است که اگر دوباره مجال حضور در عرصه تلاش و فعالیت اداری را پیدا کنیم حتما معلم خواهیم شد.

وی گفت : لذتی که امروز با حضور در مدارس منطقه شما بردم مدتها بود نچشیده بودم و این از نعمتها و هدیه های بزرگی است که خداوند رحمان به هر کسی عطا نمی کند .

قائدیها گفت : معلمین ما امروزه پاکترین ، صادق ترین ، متواضع ترین و ایثارگرترین قشرهای جامعه هستند که در چنین مناطقی بیشتر به چشم می خورند .

وی گفت : آموزش و پرورش علی رغم وجود کمبودهای فراوان مالی و امکانات ، اما به واسطه وجود سرمایه های ارزشمند معلمین متعهد و توانمند باید به خود ببالد.

در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه علویجه نیز گفت : بعثت تمامی پیامبران الهی این بود که انسانها را تعلیم و تزکیه نمایند و استفاده از فرصت آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت در نظام ما برخواسته از همین رسالت است .

وی گفت : معلمین کشور به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در مسیر نورانی پیامبران و انبیاء ( صلوات الله علیهم اجمعین ) گام بر می دارند .

امام جمعه علویجه گفت: حضور معلمین عزیز غیر بومی در سایر مناطق و شهرستان ها به خاطر دوری مسافت و مشکلات خاص خود در سطح آموزش تأثیر مطلوبی ندارد و لذا ضروری است آموزش و پرورش در مسیر بومی سازی معلمین گام های بیشتری بردارد .

آقای علی خانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مهردشت دیگر سخنران این جلسه نیز گفت : مردم مهردشت ( دهق و علویجه ) مردمی مشارکت جو و فرهنگیان آن صادق و کم توقع و متعهد هستند .

وی گفت : مسئولان منطقه مهردشت بهترین و بیشتر سطح تعامل و همکاری را با آموزش و پرورش را داشته اند و این یکی از برکات این منطقه است .

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین در ویژه برنامه تجلیل از مقام معلم که در شهر دهق برگزار شد شرکت کرد .

قائدیها در این جلسه گفت : هر روزی که در آن قدمی به سمت حذف تاریکی ها و بی فرهنگی ها برداشته شود آن روز ، روز معلم است .

وی گفت : شخصیت و منش انسان قابل قیمت گذاری نیست و این همه نعمت و موهبت خدایی است که در اختیار انسان نهاده شده . مدیر کل آموزش و پرورش گفت : بسیار ضروری است که قدر خود را در کسوت معلمی بدانیم چون این موهبت به سادگی نصیب نشده است .

وی گفت : معلم امروز با اطلاعات دیروز هرگز نمی تواند جوابگوی نیاز دانش آموزان امروز و فردا باشند و لذا ضروری است در مسیر ارتقاء سطح آگاهی ها و به روز رسانی عزیزان فرهنگی گام برداریم .

شایان گفتن است که در این ویژه برنامه که به همت دانشگاه آزاد اسلامی مهردشت برگزار شده بود هنرمندان شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران به اجرای برنامه های خود پرداختند که مورد توجه حاضران قرار گرفت .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی