انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

دستور العمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 94-93
وزارت آموزش و پرورش با عنایت به نزدیک شدن به زمان ثبت نام دانش آموزان و « در راستای اجرای پروژه مهر» « دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان» در سال تحصیلی 94-93 را اعلام کرد.
 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش بر به‌کارگیری همه امکانات و سازوکارهای لازم در مدیریت مطلوب فرآیند ثبت نام و اجرای دقیق این دستورالعمل تاکید کرده است.

در این دستورالعمل کلیه هنرستان های دولتی ملزم هستند در حد ظرفیت از دانش آموزان پایه اول دوره دوم متوسطه صرفا در محدوده جغرافیایی ثبت نام کنند مشروط به این که مانع از توسعه رشته های فنی و حرفه ای در پایه دوم و سوم نشود.

براساس دستورالعمل؛ دانش آموزان پایه اول ابتدایی می بایست از 1/3/93 و سایر پایه های دوره های تحصیلی از 17/3/93 لغایت 18/4/93 نسبت به ثبت‌ خود به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

در این دستورالعمل ثبت نام در مدارس دولتی بدون برگزاری آزمون ورودی،مصاحبه، شرط معدل و... و صرفا براساس محدوده جغرافیایی تعیین شده است.

در تبصره یکی از بندهای این دستورالعمل آمده است:« مدیران مدارسی که مجاز به دریافت شهریه و کمک های مردمی هستند می‌بایستی میزان آن را همراه با فهرست کلیه فعالیت ها در تابلوی اعلانات و در «معرض دید اولیا نصب کنند» و مدیران باید وجوه دریافتی را به حساب مدرسه واریز و چک های صادره هم توسط اولیای دانش آموزان در وجه مدرسه صادر شود.

گفتنی است؛ دریافت شهریه ثابت از فرزندان همکاران محترم فرهنگی در مدارس شاهد، نمونه دولتی، هیئت امنایی و استعدادهای درخشان ممنوع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی