انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

حماسه دوم خرداد باوری فراموش نشدنی

دوم خرداد در تداوم حرکت استبداد ستیزانه انقلاب اسلامی ثمره تلاش و مجاهدت آگاهانه مردم برای رسیدن به آزادی واقعی و مقهور ساختن خودکامگی و اقتدارگرایی بر جای مانده از استبداد ویرانگر یکصد سال اخیر در تاریخ کشور است که با رویکردی نوین سرآغازی شد بر مردمسالاری دینی.

رای آگاهانه مردم در دوم خرداد 76 و انتخاب اندیشمند فرزانه و سیاستمدار اخلاق مدار ، حجت الاسلام سید محمد خاتمی تاکید و تائیدی روشن و قاطع بر مشی اصلاح طلبان برای تحقق جامعه مدنی مبتنی بر دین مداری و ارزشهای انسانی در جامعه ایران بود .

آنچه در پی دوم خرداد گذشت را همه نیک می دانند پس به جای هر کلامی ، یاد و شکوه و عظمت اصلاح طلبان را در آن حماسه بزرگ گرامی میداریم و بر معمار گفتگوی تمدنها جناب سید محمد خاتمی درود می فرستیم و طول عمر عزتمندانه و پر برکت برای رهبر اصلاحات از درگاه خدای تعالی خواستاریم .

با درود به همه شهیدان راه آزادی و امام شهیدان سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ، پاره تن ایران زمین را تبریک گفته و یاد و خاطره شهیدان والامقام دفاع مقدس را گرامی میداریم که عزت و سربلندی امروزمان مرهون فداکاری و جانفشانی آنروز لاله های در خون تپیده و جانبازان و آزادگان سرافراز است .

انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت حماسه دوم خرداد ، بعنوان باوری فراموش نشدنی در اذهان مردم ، یادآور می شود که بازگشت به گفتمان اصلاح طلبان در دوم خرداد می تواند راهگشای تنگناهای سیاسی و امنیتی ، اخلاقی و اجتماعی و نیز برون رفت از بن بستهای اقتصادی و رسیدن به شکوه و عظمت باشد و از رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی درخواست دارد تا در جهت رفع حصر غیر قانونی از آقایان موسوی و کروبی و خانم رهنورد و نیز زندانیان اصلاح طلب تلاش بیش از پیش نماید و پاسخگوی این مطالبه عمومی باشد .

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان
هزار باده ناخورده در رگ تاک هست
انجمن اسلامی معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد
2/3/1393

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی