انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

شرایط ادامه خدمت معلمان دارای ۳۰ سال سابقه

وزیر آموزش و پرورش با ابلاغ بخشنامه سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش، شرایط ادامه خدمت کارکنانی که سنوات خدمت آنها به ۳۰ سال رسیده،‌بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان و نقل و انتقال کارکنان آموزش و پرورش را اعلام کرد.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش بخشنامه سیاست‌های راهبردی آموزش و پرورش را ابلاغ کرد.
در این بخشنامه تأکید شده است:‌ با توجه به سیاست‌های راهبردی وزارت آموزش و پرورش و به منظور ساماندهی نیروی انسانی موارد زیر جهت اقدام لازم اعلام می‌شود.

شرایط ادامه خدمت کارکنانی که سنوات خدمت آنها به ۳۰ سال رسیده است
کارکنان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و پایین‌تر که سنوات خدمت آنها به ۳۰ سال رسیده و استحقاق بازنشستگی دارند فقط در حوزه‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی با اولویت دوره ابتدایی، منوط به توانایی تدریس و داشتن کسر ساعات موظف در سال تحصیلی جاری، با تشخیص مدیر کل استان می‌توانند استمرار خدمت داشته باشند.تمدید خدمت این قبیل کارکنان با شرایط فوق با تشخیص مدیر کل بلامانع است.


منبع: فرهنگیان نیوز

کارکنان اداری با مشخصات فوق در صورت داشتن توانایی و صرفا در امر تدریس با انتقال به مراکز آموزشی استان می‌توانند از استمرار خدمت برخوردار شوند.

شرایط بازنشستگی پیش از موعد
بازنشستگی پیش از موعد با مقررات مربوطه و بدون سنوات ارفاقی در بخشنامه شماره ۲۰۶/۹۳/۵۶۲ در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۳ رئیس جمهور محدود شده و منوط به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و تأیید رئیس جمهور است. لذا در موارد کاملا استثنایی با تأکید کمیته برنامه ریزی استان و پیشنهاد مدیر کل استان برای طی مراحل اقدام می‌شود.بازنشستگی پیش از موعد ایثارگران مشروط به تامین اعتبار مورد نیاز تابع قوانین و مقررات مربوطه خواهد بود.

شرایط نقل و انتقال کارکنان
نقل و انتقالات کارکنان در درون استان و بین استان‌ها با رعایت بخشنامه ابلاغی امکان پذیر خواهد بود. مجدد تأکید می‌شود در مناطقی که رشته و جنس دارای کسری است از انتقال خودداری شود.

ماموریت افراد از سایر دستگاه‌های اجرایی یا واحدهای تابعه به وزارت آموزش و پرورش در موارد ضروری و استثناء با پیشنهاد مدیر کل استان بررسی و اظهار نظر معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و تأیید وزیر آموزش و پرورش امکان پذیر است.

مأموریت یا انتقال از وزارت آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها در جنسیت زن در صورت عدم نیاز با تشخیص مدیر کل استان امکان پذیر است.مأموریت یا انتقال از وزارت آموزش و پرورش به سایر دستگاه‌ها در جنسیت مرد در صورت عدم نیاز در پست‌های مدیریتی یا آموزشی با پیشنهاد استان و تأیید ستاد انجام می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی