انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

گردهمایی معاونین آموزش متوسطه استان

قائدیها به بیان تکالیفی که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همه دستگاه ها به خصوص متولیان تعلیم و تربیت تکلیف نموده است اشاره داشت. وی رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جمع معلمان نمونه کشوری چراغ فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش استان دانست و از همگان خواست در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری برنامه ریزی نمایند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، گردهمایی معاونین آموزش متوسطه استان در سالن اندیشه اردوگاه شهید بهشتی (باغ ابریشم ) برگزار شد .

در این جلسه قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان به تبیین سیاست ها و برنامه های کلان آموزش و پرورش ، سازماندهی و بهینه سازی نیروی انسانی، توسعه مشارکت در آموزش و پرورش، تقویت و توسعه مدیریت آموزشگاهی، عملیاتی کردن بودجه و تمرکز زدایی در آموزش و پرورش پرداخت .

وی به بیان تکالیفی که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همه دستگاه ها به خصوص متولیان تعلیم و تربیت تکلیف نموده است اشاره داشت .  قائدیها رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جمع معلمان نمونه کشوری چراغ فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش استان دانست و از همگان خواست در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری برنامه ریزی نمایند.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش استان به اهمیت ساماندهی مطلوب نیروی انسانی در استان اشاره نمود و نقش معاونین آموزش متوسطه را در ساماندهی نیروی انسانی مؤثر و خواهان برنامه ریزی صحیح در این زمینه شد.

در این گردهمایی قائدیها توصیه هایی به منظور تسهیل در روند فعالیت های آموزش و پرورش و کیفیت بخشی به برنامه های آموزش و پرورش استان داشت اعم از : ثبت نام دانش آموزان در مدارس و توجه به برنامه ریزی دقیق در این زمینه، جدی گرفتن مشکلات مردمی و رفع  نگرانی از آنها ، جدی گرفتن شورای دبیران و شرکت در این جلسات .

درادامه گردهمایی رحیم محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل به بیان سیاست ها و برنامه ریزی حوزه معاونت آموزش متوسطه استان پرداخت و به برنامه ریزی مطلوب فعالیت های در حال اجرا در تابستان و سال تحصیلی 94-93 تأکید نمود.

در پایان این گردهمایی معاونین آموزش متوسطه به بیان مسائل و مشکلات مناطق و نواحی خود پرداخته  و مدیر کل آموزش و پرورش به سوالات آنان پاسخ داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی