انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات
مدیر کل آموزش و پرورش استان قائدیها : روابط عمومی آیینه تمام نمای آموزش و پرورش استان است و فعالیتهای صورت گرفته در حوزه تعلیم و تربیت استان می بایست به بهترین نحو رصد ، پی گیری و اطلاع رسانی گردد . ایشان در ادامه از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش وکارشنا سان روابط عمومی نواحی و مناطق 40 گانه استان تقدیر نمود .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، کارکنان این اداره در یک نشست صمیمی با قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان به گفتگو پرداختند . در این جلسه سیاحیان رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل مطالبی در مورد وضعیت فعلی ، جایگاه و فعالیتهای روابط عمومی  آموزش و پرورش استان بیان نمود و در ادامه کارشناسان این حوزه به صورت تخصصی به بیان شرح وظایف و عملکرد این حوزه پرداختند . در پایان قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت روابط عمومی آیینه تمام نمای آموزش و پرورش استان است و فعالیتهای صورت گرفته در حوره تعلیم و تربیت استان می بایست به بهترین نحو رصد ، پی گیری و اطلاع رسانی گردد . ایشان در ادامه از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش وکارشنا سان روابط عمومی نواحی و مناطق 40 گانه  استان تقدیر نمود .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی