انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:


 انتصاب ابوالفضل دقیق به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شهر اصفهان

خط قرمز ما در نظام تعلیم و تربیت اصل رضایت مندی دانش آموزان ، معلمین و ارباب رجوع است


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، ابوالفضل دقیق به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شهراصفهان منصوب گردید .

 قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش با بیان این مطلب در جلسه تجلیل از فعالیتهای مدیر سابق و معرفی مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان گفت: عمده تلاشهای آموزش و پرورش در خدمت به دانش آموزان ، امروز بر دوش مدیران واحدهای آموزشی است.

 مدیرکل آموزش و پرورش گفت: امروز آموزش و پرورش ما در تمام صحنه های تعلیم و تربیت به ما اعتماد کرده است و افتخار داریم که در این سنگر گام برداریم و جامه مطهر معلمی را به تن کرده ایم.

وی گفت: افتخار می کنیم که هر آنچه داریم از برکت خون شهداست و مسوولان ما کار خود را با حضور در گلستان شهدا و تجدید عهد با آنها آغاز می کنند.

قائدیها گفت: مفتخریم که گلستان شهدا در ناحیه 3 اصفهان فرا گرفته است و همین باعث شد که این ناحیه به نوعی ویژه تر از سایر نواحی شود و محیط و شرایط ناحیه 3 به گونه ای است که مدیر جدیدآموزش و پرورش راهی جز پیشبرد مسیر رو به رشد آن ندارد.

وی گفت: همگی باید با تدبیر و اقتدار و حضور در صحنه ،گامهای موثری در مسیر اهداف نظام تعلیم و تربیت برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز مشارکت فکری و توسعه آن مبنا و نیاز ما در آموزش و پرورش است و این امر در ناحیه 3 حرف اول را می زند.

وی گفت:در حال حاضر در آموزش و پرورش توجه به جنبه های مختلف و تلاش در جهت تربیت دانش آموزان آگاه و دین مدار در صدر برنامه ها است.

وی گفت: تکریم علم و در صدر قرار گرفتن و در کنار آن مهربانی ، خوش خویی ، خوش خلقی از ویژگیهای یک مدیر است.

قائدیها گفت: تلاش در جهت کاهش اعتراضات مردمی از وظایف تک تک ما در نظام تعلیم و تربیت است .

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات مولی الموحدین حضرت علی (علیه السلام) در خصوص توصیه های مدیریتی ، انضباط مالی ، در کنار مدیریت و یافتن راههای صحیح توسعه فرهنگ مشارکت را از وظایف یک مدیر دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت:نماز ، عفاف و دین مدار شدن دانش آموزان باید درراس تلاشهای آموزش و پرورش باشد و خط قرمز ما در نظام تعلیم و تربیت اصل رضایت مندی دانش آموزان ، معلمین و ارباب رجوع است.

در بخشی از این برنامه مدیر کل آموزش و پرورش با اهداء هدیه ای به همسر آقای ابراهیمی مدیر سابق ناحیه 3 از جایگاه و نقش ارزشمند همسران مدیران آموزش و پرورش در موفقیتهای آنان تقدیر به عمل آورد.

همچنین مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش ناحیه 3 نیز در بخشهای جداگانه ای به بیان مطالب خود پرداختند.

در این برنامه ضمن تجلیل از تلاش های محمدرضا ابراهیمی مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان ، ابوالفضل دقیق به عنوان مدیر جدید این ناحیه معرفی شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی