انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

دکتر ساکی در آیین معارفه ی سرپرست جدید پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اصفهان: تربیت معلم و تربیت جامعه، مهم ترین رسالت دانشگاه فرهنگیان است.
 قائدیها مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان ، در این جلسه، طی سخنانی در خصوص اهمیت و رسالت حرفه ی معلمی و نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان شایسته، به بیان مطالبی پرداخت.


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان در آیین معارفه ی سرپرست جدید پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اصفهان، با تبیین برنامه های آینده این دانشگاه برای ارتقاء کیفیت در تمام ابعاد دانشگاهی، خاطر نشان کرد: تغییر برنامه های درسی مبتنی بر نیازهای جدید آموزش و پرورش، افزایش کار عملی و تجربی دانشجو معلمان در بستر آموزش و پرورش، توسعه ی توان حرفه ای مدرسان، انجام خُرد پروژه ها، نظارت و پایش کیفیت، تنظیم تفاهم نامه بین وزرای علوم و آموزش و پرورش و ایجاد کمیته ای برای حل مسائل دانشگاه، از جمله این برنامه ها می باشد.

دکتر ساکی، در این مراسم که سه شنبه 31/4/93 با حضور قایدیها، مدیرکل آموزش و پورش استان، معاونان وی؛ مدیران نواحی آموزش و پرورش و مسؤولان پردیس ها و مراکز آموزش عالی اصفهان برگزار شد، تربیت معلم و تربیت جامعه را مهم ترین رسالت دانشگاه فرهنگیان خواند و افزود: اگر معلم درست تربیت شود، در مسیر تربیت جامعه پیشرفت های زیادی خواهیم داشت.

 مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان نیز، در این جلسه، طی سخنانی در خصوص اهمیت و رسالت حرفه ی معلمی و نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان شایسته، به بیان مطالبی پرداخت.

در این جلسه، امامی، سرپرست سابق پردیس حضرت فاطمه زهرا (س)،  به ارائه ی گزارشی پیرامون اقدامات انجام گرفته در زمان مدیریت خود در این پردیس و دکتر قلیلی رنانی، سرپرست جدید، به ارائه ی مطالبی در خصوص دانشگاه فرهنگیان به عنوان جایگاه پیوند دانش، مهارت و تخصص با ایمان و تعهد همراهی آزاد اندیشی و نقد علمی با لمس هویت اسلامی ایران، رشد افکار و آرای مستقل در کنار همدلی، وفاق و خردجمعی با تکریم منزلت معلمی همراه با التزام به رعایت قانون و نظم، پرهیز از افراط و تفریط و پیروی از اعتدال، خردورزی و تعقل و نیز تبیین اهم برنامه های آینده، از جمله تلاش برای انسجام و وفاق جمعی، استفاده ی بهینه از مشارکت و خرد جمعی مدرسان و کارکنان، تأکید بر پرورش بعد دینی و اخلاقی دانشجومعلمان و تعامل مثبت، پویا و مؤثر با سایر نهادهای علمی ، فرهنگی و اجتماعی، پرداختند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، لوح سپاسی از سوی دکتر مهر محمدی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان به امامی، سرپرست سابق پردیس حضرت فاطمه زهرا (س)  و حکم انتصاب دکتر قلیلی رنانی، به آنان اعطا شد.

نظرات  (۱)

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی