انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات
 
قایدیها : اصفهان مثل سایر استانها در بسیاری ازجایگاهها می درخشد،مهد فرهنگ علم وهنر،تدین از زمانهای قدیم بوده است وجود دانشمندان واندیشمندان مثل ابن سینا،صائب،بانو مجتهده امین،شهید بهشتی،محمد منتظری ،همت،ردانی پور،خرازی ومبارزات این انسانها متدین با حکومت های استبدادی واستکباری همیشه مورد توجه عام وخاص بوده است .

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی : پیشرفت کشورمنوط به هدایت دانش آموزان در عرصه های مختلف است.
حجت اسلام سالک در سی و دومین دوره مسابقات فرهنگی ، پژوهشی و ادبی گفت : مربیان و معلمان جامعه باید هدایتگر نسل آینده باشند تا فرهنگ جامعه با قدرت و تدبیر رقم بخورد و اگر این هدایت مناسب صورت پذیرد؛ جامعه در ابعاد مختلف رشد خواهد کرد و در غیر اینصورت شرایط مناسبی نخواهد داشت .
وی با اشاره به اهمیت جایگاه تربیتی بر رشد فرزندان یک جامعه گفت : اول هسته مقاومت پدر و مادر  و بعد از آن آموزش و پرورش و دانشگاه می باشد که نقش اساسی در تربیت فرزندان یک جامعه دارد .
وی در ادامه گفت : کمیسیون فرهنگی مجلس آمادگی حمایت از آموزش و پرورش را دارد و باید کاری کنیم که  مغز ها  علم و فناوری از کشور فرار  نکنند.
 وی در ادامه افزود:دانش آموزان امروز مدیرا ن وروسای فردای جامعه می باشند که باید در سایه بصیرت وبیداری در محیط خود اثر گذار واز امر به معروف ونهی از منکر غافل نشوند.
 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی گفت: حضرت فاطمه(س) فرمودند رهبری مثل خانه خداست که مردم باید به آن طواف کند ؛امروز مردم جامعه باید حول محور امام ورهبری حرکت کنند.
 وی در ادامه توصیه کرد: دانش آموزان به مطا لعه ی تاریخ معاصر واز فضای مجازی وداستان نویسی دربیداری افکار استفاده نمایند.
 وی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) افزود:  صبر وشکیبایی بسیای ازمسائل را حل می کند  واز این طریق می شود بر مشکلات غلبه کرد.
مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش :
اردو فرصتی است برای تجربه سختی ها و آموزش زندگی دسته جمعی است
دکتر مهدی علی‌اکبرزاده، مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت : شما اهل قلم و فضای فرهنگی هستید باید در مورد سوژه و سوژه یافتن خوب کار کنید .
وی با اشاره به آیات قرآن در مورد داشتن سوژه خوب افزود : داشتن سوژه مناسب خودش یک علم است و این راقرآن از ما می خواهد و می گوید چرا در طبیعت نمی نگرید .
 وی با اشاره به سخن حضرت علی (ع) افزود : هر برگی و ذره ای در این دنیا یک سوژه است و حتی غباری هم که در نظام خلقت است یک جایگاه و سوژه ویژه ای دارد .
وی در ادامه به مسئله غزه اشاره کرد و افزود : اسرائیل وحشیانه به کودکان حمله کرده است سوژه غزه دردناک است که بچه ها بدون عقیده و ایده که هنوز هم در جامعه راه نیافتند مورد حمله ی وحشیانه قرار می گیرند .
وی در ادامه تاکید کردو افزود:  در حاشیه این مسابقات به مسئله غزه در قالب شعر، داستان و زبان هنر توجه شود و برای آن به عنوان یک مسابقه با جایزه ویژه  در نظر گرفته شود .
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت  : اصفهان نقش بی بدیل در انتقال مفاهیم فرهنگی وادبی در طول تاریخ داشته است
محمد حسن قاعدیها ضمن خیر مقدم به میهمانان سی ودومین دوره مسابقات فرهنگی سراسر کشور گفت:دانش آموزان از 32 استان با حضور 349خواهر به همراه 37مربی 32سرپرست را به این استان خیرمقدم می گویم.
وی در ادامه افزود:اصفهان مثل سایر استانها در بسیاری ازجایگاهها می درخشد،مهد فرهنگ علم وهنر،تدین از زمانهای قدیم بوده است وجود دانشمندان واندیشمندان مثل ابن سینا،صائب،بانو مجتهده امین،شهید بهشتی،محمد منتظری ،همت،ردانی پور،خرازی ومبارزات این انسانها متدین با حکومت های استبدادی واستکباری همیشه مورد توجه عام وخاص بوده است .
وی در ادامه افزود:  اصفهان جایگاه وپایگاه 23هزار شهید 5000هزارفرهنگی شهید5500هزاردانش آموز شهید نقش بی بدیل در انتقال مفاهیم فرهنگی وادبی در طول تاریخ داشته است.
در این برنامه 32 استان و هر استان با  سهمیه  31نفر شرکت کرده اند
 بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای، به دانش آموزان رتبه های اول تا سوم این مسابقات، گواهینامه بین المللی مهارت اعطا می شود
گفتنی است ، اصفهان اولین باری است که میزبان بخش رسانه و فضای مجازی و وبلاگ و نشریه الکترونیکی دانش آموزان سراسر کشور می باشد .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی