انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است


طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

 انتصاب دکتر اکبر پناهی به عنوان معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان

به گزارش اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، دکتر اکبر پناهی به عنوان معاون پژوهش ،برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش منصوب گردید .


محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تشکر از اهتمام ویژه استاندار اصفهان به نهاد تعلیم و تربیت گفت : اطمینان دارم با درایت و تدبیر می توانیم شاهد شکوفایی آموزش و پرورش در بخش های مختلف باشیم.

فرهنگ توسعه و توسعه فرهنگی

بنا بر سنت جاری در کشورمان، مقام معظم رهبری سال۱۳۹۳ را سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند تا با افزایش مشارکت‌های فراگیر عمومی در حوزه‌های کلان اقتصادی و فرهنگی کشور و با ترویج نمادهای مسئولیت‌پذیری عمومی و حرکت هدفمند آحاد جامعه به سمت به کارگیری مجموعه پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه اعم از انسانی و طبیعی، بسترهای لازم در زمینه توسعه و تقویت متقابل بنیادهای فرهنگی و اقتصادی

روابط عمومی دفتر محمد خاتمی: رییس‌جمهوری پیشین ایران با اشاره به اینکه نسل‌هایی که بعد از انقلاب به دنیا آمده‌اند در جریان انقلاب نبوده‌اند و فضای پیش از انقلاب را درک نکرده‌اند، گفت: «ممکن است برایشان سوءتفاهم ایجاد شود و قدر این انقلاب را ندانند و به‌خاطر سوءتفاهمات و به‌خاطر تبلیغات سویی که از بیرون و درون علیه انقلاب و کشور می‌شود و به خاطر برخی عملکردها حتی این سوءتفاهم از انقلاب به اسلام هم منتقل شود؛ اسلامی که برای رهایی و آزادی انسان آمده است

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از مرکز تحقیقات معلمان

به گزارش اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، با حضور در مرکز تحقیقات معلمان استان از بخشهای مختلف این مرکز بازدید کرد و با چگونگی فعالیت آن بیشتر آشنا شد.

شایان گفتن اینکه مرکز تحقیقان معلمان استان از سال 1361 به منظور ایجاد فضایی تخصصی در عرصه های مختلف علمی و عملی برای انجام امور تحقیقی فرهنگیان استان شروع به کار کرد و در حال حاضر با تعداد 30 نفر کادر اجرایی تعداد 14000 نفر از فرهنگیان استان و 150 نفر از سرگروه های آموزشی استان  را تحت پوشش قرار داده است .

طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

انتصاب احمد بیاتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه چادگان

به گزارش اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان  ، احمد بیاتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش منطقه چادگان منصوب گردید.



طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

انتصاب مهندس رحیم محمدی به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان

به گزارش اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش  مهندس رحیم محمدی به عنوان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش  منصوب و از زحمات چند ساله علی مهدوی معاون سابق آموزش متوسطه استان قدردانی گردید .



طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

انتصاب مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر اصفهان

به گزارش اداره روابط عمومی و اسناد اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مراسم تودیع، تشکر و قدردانی ازتلاش های هشت ساله فرهاد محمدی و معارفه محمدرضا ناظم زاده به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه2 در تالار ادب برگزار گردید. دراین مراسم محمدی مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر اصفهان گزارشی از عملکرد هشت ساله این مدیریت را ارائه نمود . در ادامه قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان حکم انتصاب محمد رضا ناظم زاده را به سمت مدیریت جدید آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر اصفهان به ایشان ابلاغ نمود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو جمع زیادی از همکاران ناحیه2 و نواحی دیگر، شاغلین و پیشکسوتان با حضور در دفتر ریاست اداره انتصاب آقای ناظم زاده را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال ۹۳ ابلاغ شد؛ بر این اساس انتقال به شهر تهران در تمام رشته‌ها و به هر شکل ممنوع است.
به گزارش مرکزاطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ، بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در سال 93 از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: در راستای افزایش بهره‌وری و کارایی کارکنان وزارت آموزش و پرورش، افزایش رضایت شغلی فرهنگیان و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال درون و برون استانی با اولویت رسیدگی به درخواست ایثارگران با رعایت ضوابط و مقررات مربوط به ادارات کل آموزش و پرورش تفویض اختیار می‌گردد.

انتقال به شهر تهران در تمام رشته‌ها و به هر شکل ممنوع است.

با توجه به سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش انجام نقل و انتقال نیروهای آموزشی برای سال تحصیلی 93-94 در صورتی امکان پذیر است که در رشته، جنس موردنظر در منطقه مبداء نیروی دارای کسر ساعت موظف و در منطقه مقصد به آن نیاز واقعی وجود داشته باشد.

دارا بودن حداقل 5 سال سابقه در آموزش و پرورش تا تاریخ 93.6.31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی و پیمانی.

تبصره:‌مدت خدمت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، قراردادی، سایر دستگاه‌ها، ایام تحصیل فارغ التحصیلان، مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه جزء سابقه خدمت موضوع بند فوق الذکر محسوب نخواهد شد.

عدم تعهد خاص خدمتی به منطقه مبداء (مشمولین قانونی متعهدین خدمت مصوبه سال 69، مستخدمین سهمیه بومی بخشنامه شماره 1709.200 مورخ 89.1.25 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی).

درخواست همکاران فرهنگی جهت انتقال به دلیل ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و همسر فرهنگی آنان در صورتیکه زوجین فرهنگی باشند به صورت موقت بررسی می‌شود.

تمام حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر منتقل شدگان دائم و موقت از تاریخ 93.7.1 از محل اعتبارات اداره کل آموزش و پرورش مقصد پرداخت می‌شود.

متن کامل بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.