انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

۱۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

 با حضور استاندار اصفهان و مدیر کل دفتر سیاسی استانداری اصفهان، مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان خوانسار برگزار شد.

به گزارش خوانسارنیوز، در این مراسم که از ساعت ۱۶/۳۰ امروز چهارشنبه در سالن هلال احمر خوانسار برگزار شد، سید حسن شفعتی، شهردار سابق خوانسار، به عنوان فرماندار جدید شهرستان خوانسار جایگزین پوراحمدی، فرماندار سابق، گردید.

برای مشاهده گزارش تصویری لینک زیر را کلیک کنید 

گزارش تصویری مراسم تودیع و معارفه 

چگونگی افزایش آمار مقالات‌علمی در دولت‌گذشته!

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم و دبیر شورای قطب های علمی کشور گفت: تعدادی از نشریات خارجی که از نظر ما اعتبار لازم و کافی را نداشتند، مورد شناسایی قراردادیم و بعد از مطالعه و بررسی‌ها متوجه شدیم که فرآیند داوری این مجلات ضعیف است و به دریافت وجه از تولید کنندگان مقالات علمی پژوهشی تاکید دارد.

گفتمان دلواپس و افراط همین واکنش را می‌طلبد

عرصه سیاسی ایران از زمان روی کار آمدن حسن روحانی، فضای خاصی را تجربه می کند، فضای دوقطبی این یک سال شاید از نظر تقسیم آن به اصولگرا و اصلاح طلب اتفاق تازه ای نباشد اما از این نظر پدیده جالب توجهی است که هرچه بزرگان جناح اصولگرا به عقل و تدبیر حسن روحانی بیشتر ایمان می آورند و در صدد هموار کردن راه او بر می‌آیند، به همان میزان افراطیون رادیکال این طیف بیش از گذشته، دلواپس موفقیت های دولت روحانی می شوند و در راه دولتش تا می توانند سنگ اندازی می کنند.

طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

انتصاب محمود بدیهی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، محمود بدیهی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر منصوب شد .

طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

 انتصاب محمود خدمتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان

 

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، محمود خدمتی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان منصوب شد .

 
قایدیها : اصفهان مثل سایر استانها در بسیاری ازجایگاهها می درخشد،مهد فرهنگ علم وهنر،تدین از زمانهای قدیم بوده است وجود دانشمندان واندیشمندان مثل ابن سینا،صائب،بانو مجتهده امین،شهید بهشتی،محمد منتظری ،همت،ردانی پور،خرازی ومبارزات این انسانها متدین با حکومت های استبدادی واستکباری همیشه مورد توجه عام وخاص بوده است .

5 درصد عوارض ساخت و ساز در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد


قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: به اهتمام استاندار اصفهان و با مشارکت شورای شهر و شهرداری اصفهان و پس از ۱۰ سال، ۵ درصد عوارض ساخت و ساز برای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

آموزش و پرورش، نیازمند مشارکت بیشتر مردم است


محمدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت، فعالیتی هزینه بر است، گفت: در سال های گذشته و به دلیل مشکلات اقتصادی، این هزینه ها بالا رفته و به همین دلیل، آموزش و پرورش نیازمند مشارکت بیشتر مردم است.

گفتگوی دکتر احمد نقیب‌زاده، استاد علوم‌سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه تهران

با آرمان در پی می آید:



شما به‌خوبی می‌دانید که تعاریف متعددی از اصلاح‌طلبی ارائه شده است. اصولا اصلاح‌طلبی به چه معناست؟چرا تعاریف متعددی از اصلاح‌طلبی ارائه شده است؟

دکتر ساکی در آیین معارفه ی سرپرست جدید پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اصفهان: تربیت معلم و تربیت جامعه، مهم ترین رسالت دانشگاه فرهنگیان است.
 قائدیها مدیر کل آموزش وپرورش استان اصفهان ، در این جلسه، طی سخنانی در خصوص اهمیت و رسالت حرفه ی معلمی و نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان شایسته، به بیان مطالبی پرداخت.