انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

تاکید رهبر انقلاب بر خودداری از اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته عید سعید غدیر در دیدار با هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، «نصب امیرمؤمنان به امامت» و «توجه و پرداختن اسلام به سیاست و حکومت» را دو مفهوم اساسی واقعه غدیر خم خواندند.


آزادی زندانیان سیاسی هیچ وقت دیر نیست

رییس دولت اصلاحات گفت:‌ مساوات در برابر قانون، اخلاق در بعد اجتماعی و مهمتر از آن در بعد سیاسی بالاخص در بین حاکمان از نکات و معیارهای مورد توجه حضرت علی بود که توجه به این معیارها و مواضع می‌تواند مبنا و الگوی خوبی برای جوامع اسلامی در امر همبستگی و اتحاد باشد.



طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

 انتصاب محمد حیدری به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، محمد حیدری به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود منصوب شد .


طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

 انتصاب رجبعلی جعفری به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، رجبعلی جعفری به عنوان رییس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه منصوب شد .

چرا معلم ؟

سنگ بنا و سرمایه اصلی توسعه هر ملتی آموزش و پرورش است ، مأموریت آموزش و پرورش تربیت شهروند شایسته است آنچنان که فرهنگ ، تاریخ ، هویت ملی و آرمانهای آن ملت طلب می کند . امروزه فرهنگ عمومی نیز به این درک مشترک رسیده است که اگر می خواهیم به توسعه پایدار و همه جانبه برسیم ، اگر می خواهیم میزان جرایم ، تخلفات و ناهنجاریهای اجتماعی را کاهش دهیم ، اگر می خواهیم پیشگیری را در بهداشت

نامه ی سرگشاده ی انجمن اسلامی معلمان سبزوار به وزیر

 آموزش و پرورش به مناسبت بازگشایی مدارس



بسم الله الرحمن الرحیم

حضور وزیر محترم آموزش و پرورش؛ جناب آقای دکتر علی اصغر فانی

با اهدای سلام

احتراماً استحضار دارید بیش از یک سال است که از روی کار آمدن دولت یازدهم می گذرد و اینک عملکرد وزرای محترم کابینه در معرض ارزیابی و قضاوت ناظران و منتقدان قرار دارد.