انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان در خصوص آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس

بسمه تعالی

همه ساله تقارن مبارک زمان بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس یادآور رشادتهای رزمندگان و ایثارگران  بویژه 5500 شهید دانش آموز استان می باشد که اتفاقی مهم و فرصتی ارزشمند است تا نسل نوپای انقلاب با طریق و سیره شهدا بیشتر از پیش آشنا گردند.

دانش آموزان بسیجی استان اصفهان بار دیگر پای در سنگر علم و دانش گذاشته تا با تجهیز خود به سلاح دانش در کنار ایمان و عمل صالح  کشور را در طریق پیشرفت و تعالی رهنمون سازند.

اخیرا شاهد فجایع بزرگ بشری در لایه ای از سکوت و حمایت مستکبران عالم در خصوص مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین بویژه غزه بوده ایم که نتیجه این اعمال و رفتار مدعیان حقوق بشر و دول عربی-غربی،  به خاک و خون کشیده شدن صدها کودک و نوجوان دانش آموز و تخریب مدارس غزه بوده است.

بمباران مدارسی که پناه کودکان و والدین بی دفاعشان بود، ننگی ابدی برای رژیم کودک کش صهیونیستی خواهد بود که هیچگاه از یاد و خاطر ملل آزاده جهان پاک نخواهد شد.

دانش آموزان بسیجی استان اصفهان ضمن لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال تحصیلی پیش رو را با یاد و نام دانش آموزان مظلوم و معصوم  غزه آغاز خواهند کرد. دانش آموزانی که عده زیادی از آنها  بی گناه کشته و مجروح شده و آنهایی که سالم مانده اند مدرسه ای برای تحصیل ندارند، زیرا رژیم اشغالگر و سفاک صهیونیستی اکثر مدارس غزه را بمباران و تخریب نموده است.

دانش آموزان بسیجی استان اصفهان با بصیرتی نافذ همنوا و همگام با سایر دانش آموزان میهن اسلامی از تمامی اصحاب قلم، هنر، رسانه و تریبون خالصانه درخواست دارند تا با بهره گیری از تمامی امکانات و فرصتهای در اختیار، اجازه ندهند با گذشت زمان رژیم کودک کش صهیونیستی از مجازات رهایی یابد و به هر نحو ممکن اوج جنایات و وحشیگری این رژیم را به گوش جهانیان برسانند.

 

به امید ظهور دولت یار و رهایی ملل مستضعف و ستمکشیده عالم بویژه مردم مظلوم و بی دفاع غزه و آزادی قدس شریف

نظرات  (۱)

 سلام
شما دعوتید به شیعه بلاگ
منتظر حضور سبزتان هستیم
در صورت تمایل برای تبادل لینک خبر بدید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی