انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

دستور العمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی 94-93
وزارت آموزش و پرورش با عنایت به نزدیک شدن به زمان ثبت نام دانش آموزان و « در راستای اجرای پروژه مهر» « دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان» در سال تحصیلی 94-93 را اعلام کرد.

چرا من دیگر نمی‌خواهم یک معلم باشم!؟

بار دیگر دوازدهم اردیبهشت آمد و رفت و سیل تبریکات شفاهی و کتبی جهت تکریم مقام معلم سیل‌وارگونه در شبکه‌های صدا وسیما و رسانه‌های اجتماعی خودنمایی نمود. سیزده سال سابقه تدریس در آموزش و پرورش دارم و دانشجوی دکتری هستم. دوستان کم کم صدایم می‌زند آقای دکتر! دکتر جان!

رهبر انقلاب: همه ما زیر بار منت معلمان هستیم

همه ما زیر بار منت معلمان هستیم/ مطالب کتابها باید اتقان و استحکام داشته باشد و از هرگونه حرف سست و انحرافی، چه دینی و چه سیاسی و ... اجتناب شود/معلمان عزیز وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

روز معلم؛ تعارفات بی رنگ و بو

 یادآوری مشکلات معیشتی و اجتماعی فرهنگیان دیگر به رویه ای تکراری و فرسایشی تبدیل شده است. همه ساله با آغاز هفته معلم خطابه‌ها و همایش‌های متعددی در توصیف مقام معلم و ضرورت رفع مشکلات آنها برگزار می‌شود ولی  خروجی آنها تنها فقط محدود به حرف و تعارفات غیر قابل باور می‌شود تا عمل.

ما به هر جایگاه و مقامی که برسیم باز در مقابل معلمین خود شاگرد هستیم

قائدیها مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان این مطلب در جمع فرهنگیان شهر علویجه که به مناسبت نکوداشت مقام معلم گردهم آمده بودند گفت : در آغاز سفر با حضور در گلستان شهدا از روح بلند آنان استمداد کردم تا از خداوند رحمان بخواهند این روزها را برایمان مبارک گرداند .

هفته ای برای معلم و دیگر ...

دوازدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه هرسال در کشورمان به پاس تلاش و زحمات معلمان «هفته معلم» نامگذاری شده تا فرصتی باشد برای ارج نهادن به مقام شامخ معلمان.آغاز این هفته(12 اردیبهشت) همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری است که خود معلمی نامدار بود. در باب ارزش و مقام معنوی معلمان بارها گفته و شنیده‌ایم و همواره سخن از این بوده که معلمی شغل انبیاست، خداوند متعال در نخستین آیات قرآن کریم خود را «معلم» می‌خواند معلمی که نادانسته‌ها را به انسان می‌آموزد.


حجت‌الاسلام  حسن روحانی در مراسم تقدیر از معلمان نمونه کشوری با بیان این‌که فکر نمی‌کنم هیچ نهادی در ذهن همه ما مهم‌تر و مقدس‌تر از نهاد مدرسه باشد، تصریح کرد: صفت معلمی اول از همه از آن حضرت حق است؛ چرا که او بالاترین تعلیم‌دهنده بشریت قلمداد می‌شود و راه زندگی را او به ما آموخته است. وی افزود: در کنار نهاد مدرسه، چهره‌ای به نام معلم وجود دارد که همه ما خاطرات روزهای اولیه‌ای که به مدرسه رفته‌ایم را با آنان داریم و هیچ کس خاطره‌ اولین روز مدرسه را از یاد نمی‌برد.

پیام قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت 93


به نام خدا

در حالی که کشور ما در گردشگاه بزرگ بهشت در این فصل دل انگیز بالندگی، اردو زده و طبیعت در پیشگاه گام های بهاری معلمان عزیز گل مهر و ارادت افشانده است بار دیگر همزمان با سالروز شهادت معلم فرزانه استاد شهید مرتضی مطهری روزهای شکوهمند بزرگداشت مقام معلم را گرامی می داریم .

پیام وزیر آموزش و پرورش جناب آقای دکتر علی اصغر فانی

به مناسبت روز معلم در اردیبهشت 93

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آفریدگاری که « قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور« اندیشه» آراست.

در ایام فرخنده « بهار» و در سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به زنان و مردانی عطا نموده است که رسولان راستی و درستی و سفیران صداقت

وزیر آموزش و پرورش با تشریح جزییات بیمه طلایی جدید فرهنگیان، از مذاکره با وزارتخانه‌های بهداشت و کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت بخشی از هزینه‌های درمانی فرهنگیان خبر داد.

علی اصغر فانی درباره آخرین تغییرات بیمه طلایی فرهنگیان اظهار کرد: قبل از تعطیلات نوروز جلسه‌ای با مدیرعامل و اعضای بیمه ایران که طرف قرارداد آموزش و پرورش در بیمه طلایی هستند،