انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

به یاد دارم، همکاری تعریف می کرد در مدرسه ای دانش آموزی با چاقو معلم خود را دنبال می کرد و معلم برافروخته برای نجات جانش فرار می کرد! طبعا این رفتار ، چالشی جدی برای سیستم تربیتی محسوب می شود. این رفتارها همچنین در برخوردهای دانش آموز ها با یکدیگر نیز مشاهده می شود. دانش آموزی که خشونت را در خانواده و اجتماعی که در آن حضور دارد مشاهده کرده و واکنش سریع را تنها در برخوردهای خشونت آمیز دیده است، بی شک این عامل را گزینه ای جدی برای واکنش با کوچکترین برخورد می بیند.

 قتل معلم فیزیک با ضربه چاقوی دانش‌آموز!

به نوشته روزنامه اعتماد، ساعت ١١ صبح روز گذشته، پنج دقیقه مانده به زنگ تفریح دوم در حالی که معلم فیزیک دبیرستان پسرانه‌یی در شهرستان بروجرد سر کلاس درس بود، از ناحیه گردن و سینه مورد اصابت چاقوی شاگردش قرار گرفت. به گفته یکی از معلمان مدرسه دانش‌آموز سال اول دبیرستانی به همراه پدر برای توجیه غیبت‌های گذشته به مدرسه آمده بود که سراغ معلم فیزیک رفت و حادثه اتفاق افتاد.