انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

۲۶ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

ناطق‌نوری: حرف‌های احمدی‌نژاد فضایی بود

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری 71 ساله هر چه می گذرد جایگاهش به عنوان یک چهره سیاسی مرضی الطرفین بیشتر نمود پیدا می کند. خوش مشربی و خوش کلامی دو ویژگی ناطق نوری در گفت وگو با اوست.مردی که اگر در افکار عمومی موافقان و مخالفانی دارد، در میان سیاسیون دو جناح به دلیل منش شخصی و سیاسی اش محبوب است.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با ارسال نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی طرح موسوم به طرح نحوه تشکیل و فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را مخالف کار ویژه اساسی نهادهای مدنی و فلسفه مشارکت گسترده مردم در تعیین سرنوشت خویش و مغایر با توسعه سیاسی و روح حاکم بر قانون اساسی و ناقض حقوق شهروندی و متضاد

جمعی از معلمان اصفهان در نامه ی دوم خود به سخن معلم ، خواهان رسیدگی مسئولان وزارت آموزش و پرورش به مطالبات خود شدند ...

" به نظر می رسد شیوه ای که وزارت آموزش و پرورش در پاسخگویی به سوالات، ابهامات و مطالبات معلمان در پیش گرفته است در شان معلمان به عنوان قشر فرهیخته، عدالت خواه و تاثیر گذار جامعه نمی باشد.

طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

انتصاب عباس زهیری به عنوان رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان


 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان ، عباس زهیری به عنوان رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان منصوب شد .

2 درصد از 76هزار نفری که در دو سال گذشته در وزارت آموزش و پرورش استخدام شدند، بی‌سواد هستند  

روزنامه شرق: خبرها نشان از آن دارد که با وجود افشاگری احمد توکلی و جلوگیری از استخدام 500هزارنیرو در استانداری‌ها، کماکان نیم‌میلیون نیروی کار در دولت گذشته بر اساس روابط رانتی و فامیلی جذب شده‌اند.

«لا اکراه فی الدین» آیه افتخار مسلمانان در عصر انفجار اطلاعات است


آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران، روزنامه نگاران، نویسندگان، مدیران مسؤول روزنامه ها، خبرگزاریها و سایت های خبری و جمعی از فعالان در عرصه های مجازی، سینماگران و مستندسازان ضمن تاکید بر اینکه "لا اکراه فی الدین" افتخار اسلام در عصر انفجار اطلاعات است، گفت: سانسورچی ها بدانند دل مردم همیشه با حقیقت است.

 به مناسبت درخواست ممنوع التصویری و بیانی حجة السلام والمسلمین سید محمد خاتمی


هیچ ملّتی سعادتمند نخواهد شد اگر ادارۀ امورش بر مدار عقلانیت و مآل اندیشی نگردد وبر همین اساس است که قرآن مجید بر تعقّل و تدبّر در امور دنیوی و اخروی تأکید فراوان نموده است. ونیز به همین دلیل است که سه اصل عزّت،

طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:

انتصاب کامران عطائی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون

کامران عطایی

طی حکمی از طرف محمد حسن قائدیها مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان صورت پذیرفت:


 انتصاب ابوالفضل دقیق به عنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 شهر اصفهان

فرض کنید زن و شوهری صاحب 5 فرزند شدند و دیگر نخواستند بچه دار شوند؟ آیا حق ندارند نحوه جلوگیری از بارداری را بلد باشند یا از علم پزشکی برای این منظور استفاده کنند؟