انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار

صنفی- فرهنگی - اجتماعی

انجمن اسلامی معلمان خوانسار
انجمن اسلامی معلمان ایران در ابتدای سال ۱۳۵۶ توسط جمعی از معلمین انقلابی که با هسته اولیه شهید رجایی، شهید باهنر و شهید دکتر محمد حسین بهشتی ایجاد گردید و در سال ۱۳۷۰ به ثبت وزارت کشور رسید.
آخرین نظرات

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان: تکریم جایگاه و
شان و منزلت معلمان باید سرلوحه کار آموزش و پرورش باشد.



به گزارش خوانسارنیوز، مدیر جدید آموزش و پرورش خوانسار در مراسم معارفه خود در سالن اجتماعات این مدیریت، ضمن بیان این مطلب به عنوان اولین اولویت در اهداف نرم افزاری در حوزه آموزش و پرورش افزود: تقویت بنیه علمی دانش آموزان با توجیه خانواده ها و جلب مشارکت خیرین و استمداد از نیروهای توانمند در این خصوص از اهداف دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رضا دهاقین شناسایی افراد مستعد در زمینه های علمی، ورزشی و مذهبی را ضروری دانست و تاکید کرد که باید شرایط لازم جهت شکوفایی و پرورش همه استعدادهای دانش آموزان فراهم شود.

وی با تاکید بر استفاده از فکر و اندیشه پیشکسوتان تعلیم و تربیت در کنار نیروهای جوان و خلاق در مجموعه کاری خود، توجه به امور پرورشی به ویژه اقامه نماز در مدارس، کیفیت بخشی به مراسمات، کلاس های فوق برنامه و نیز تعامل با حوزه های علمیه شهرستان را از جمله برنامه های دیگر خود در بخش نرم افزاری اعلام کرد.

مدیر جدید آموزش و پرورش خوانسار در ادامه سخنان خود،  توجه به رفاه فرهنگیان و تلاش در راستای راه اندازی مرکز رفاهی معلمان خوانسار را از اولویتهای کاری خود در بخش سخت افزاری به شرط کمک مدیرکل آموزش و پرورش استان، نماینده شهرستان در مجلس و فرماندار شهرستان دانست و ساماندهی و بهبود شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان با کمک دستگاههای ذیربط، تشکیل صندوق رفاهی معلمان با مساعدت خیرین و نیز راه اندازی سرای معلم با ستفاده از ظرفیتهای خالی و بلااستفاده مدارس سطح شهرستان را از دیگر طرحهای مورد نظر خود بیان نمود.

وی همچنین توجه ویژه به مدارس روستایی و مجتمع های آموزشی و شبانه روزی را نیز ضروری خواند و از عزم خود برای حرکت در این زمینه سخن گفت.

مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش خوانسار، ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه، با حضور معاون پژوهشی، برنامه ریزی و منابع انسانی، رییس اداره ارزیابی عملکرد، رییس حراست و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و همچنین فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر خوانسارو جمعی از مدیران و فرهنگیان شاغل و بازنشسته خوانسار در سالن اجتماعات آموزش و پرورش خوانسار برگزار و ضمن ابلاغ حکم دهاقین به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش خوانسار، از خدمات ۶ ساله عباس عسکری به در سمت مدیر سابق آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی